Využite teraz kredit až 350 € na reklamy Google – zistiť viac

URL adresa

URL (uniform resource locator) je to reťazec textu, ktorý sa používa na identifikáciu umiestnenia zdroja na internete, ako je webová stránka alebo obrázok. Adresa URL sa zvyčajne skladá z troch častí: protokolu (napríklad „http“ alebo „https“), názvu domény (napríklad „example.com“) a cesty (napríklad „/stránka“ alebo „/obrázok“. jpg“).

Pri online marketingu a vývoji webových stránok je adresa URL webovej stránky dôležitým faktorom, pretože sa používa na identifikáciu stránky a prístup k nej. Jasná a stručná adresa URL môže pomôcť zlepšiť viditeľnosť a použiteľnosť webovej lokality, zatiaľ čo dlhá alebo zložitá adresa URL môže byť pre používateľa menej príjemná.

Okrem toho, že sa adresy URL používajú na prístup na webové stránky, používajú sa aj v rôznych iných kontextoch v online marketingu a vývoji webových stránok. Môžu byť použité napríklad na sledovanie výkonnosti marketingových kampaní, na zdieľanie obsahu na sociálnych sieťach a na vytváranie prepojení medzi stránkami na webe.

URL adresa

URL (uniform resource locator) je to reťazec textu, ktorý sa používa na identifikáciu umiestnenia zdroja …

Čitať viac >>

Rich snippets

Rich snippets sú časti dodatočných informácií, ktoré sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania spolu s odkazom …

Čitať viac >>

PR článok

PR články sa vydávajú médiám s cieľom oznámiť nový produkt, službu alebo udalosť alebo poskytnúť …

Čitať viac >>

Negative keyword / vylučujúce kľúčové slovo

V online marketingu je vylučujúce kľúčové slovo (negative keyword alebo aj nKW, prípadne -KW) také …

Čitať viac >>

Bounce rate / miera okamžitých odchodov

Miera odchodov (bounce rate) je metrika používaná v online marketingu na meranie percenta návštevníkov webovej …

Čitať viac >>

Newsletter

Newsletter je typ elektronickej pošty, ktorá sa pravidelne posiela na zoznam odberateľov. Dá sa použiť …

Čitať viac >>