Využite teraz kredit až 350 € na reklamy Google – zistiť viac

URL adresa

URL (Uniform Resource Locator) predstavuje reťazec znakov, ktorý slúži na jednoznačné určenie polohy online zdroja, nech už ide o webstránku, obrázok alebo iný digitálny obsah. Táto adresa URL zvyčajne pozostáva z troch hlavných častí: protokolu (ako napríklad „http“ alebo „https“), doménového názvu (napríklad „príklad.com“) a cesty (príkladne „/stránka“ alebo „/obrázok.jpg“).

V oblasti online marketingu a rozvoja webových stránok má URL adresa dôležitý význam, keďže zohráva kľúčovú úlohu pri identifikácii a prístupe k webovým stránkam. Zrozumiteľná a stručná URL môže výrazne zlepšiť viditeľnosť a použiteľnosť webovej stránky, zatiaľ čo príliš dlhá alebo komplikovaná URL môže byť pre návštevníkov menej priateľská.

Navyše, adresy URL majú významné uplatnenie nielen pri prístupe k webovým stránkam, ale aj v rôznych ďalších kontextoch v oblasti online marketingu. Sú využívané na sledovanie výkonnosti marketingových kampaní, na zdieľanie obsahu na sociálnych sieťach a na vytváranie prepojení medzi rôznymi webovými stránkami.

URL adresa

URL (Uniform Resource Locator) predstavuje reťazec znakov, ktorý slúži na jednoznačné určenie polohy online zdroja, ...
Čitať viac >>

Rich snippets

Rich snippets sú časti dodatočných informácií, ktoré sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania spolu s odkazom ...
Čitať viac >>

PR článok

PR články sa vydávajú médiám s cieľom oznámiť nový produkt, službu alebo udalosť alebo poskytnúť ...
Čitať viac >>

Negative keyword / vylučujúce kľúčové slovo

V online marketingu je vylučujúce kľúčové slovo (negative keyword alebo aj nKW, prípadne -KW) také ...
Čitať viac >>

Bounce rate / miera okamžitých odchodov

Miera odchodov (bounce rate) je metrika používaná v online marketingu na meranie percenta návštevníkov webovej ...
Čitať viac >>

Newsletter

Newsletter je typ elektronickej pošty, ktorá sa pravidelne posiela na zoznam odberateľov. Dá sa použiť ...
Čitať viac >>