Tvorba webových stránok a marketing pre Autoleasing.sk

Cieľom projektu autoleasing.sk bol redizajn webových stránok. Hlavným cieľom bolo zlepšenie výkonnosti webu v mobilných zariadeniach, ďalej aj zlepšenie a vyladenie responzivity webu. Výsledný dizajn mal taktiež lepšie zodpovedať celkovej podobe a imidžu spoločnosti.

logo
0 %
celkové zvýšenie
konverzného
pomeru
0 %
navýšenie
konverzií
z mobilných zariadení

Redesign webových stránok pre Autoleasing.sk

V úvodnej časti projektu sme sa zaoberali pôvodným webom a jeho nedostatkami, ktoré bránili vyššej výkonnosti. Hlavnými problémami webu bola zlá responzivita a celkovo užívateľská prívetivosť webu najmä v mobilných zariadeniach. Ďalej sme zistili, že používatelia nedokázali jednoducho a pohodlne vyplniť žiadosť o kalkuláciu lízingu.

Tvorba nového webu

Potom, čo sme identifikovali nedostatky a najdôležitejšie časti webu sme vytvorili niekoľko návrhov štruktúry a designu obsahu webových stránok. Tieto návrhy sme následne po niekoľkých kolách pripomienok a úprav spracovali do finálnej podoby webu.

Výsledkom redizajnu webových stránok autoleasing.sk bol nárast konverzného pomeru o viac ako 200%, pričom u mobilných zariadení došlo k nárastu konverzného pomeru až o viac ako 500%. Tento výsledok sme dosiahli napríklad vďaka výraznému zjednodušeniu kalkulačného formulára, kedy pôvodná verzia nútila používateľa vypĺňať veľké množstvo zbytočných údajov a hlavne v mobilných zariadeniach bol tento proces veľmi zdĺhavý.

Ďalej sme kalkulačný formulár pridali do všetkých častí webu a tiež do hlavného navigačného menu. Táto zmena mala za následok, že aj používatelia, ktorí navštívili web napríklad cez článok na blogu, vyplnili kalkuláciu. V neposlednom rade sme sa sústredili aj na dobrú použiteľnosť v mobiloch, pretože návštevnosť tohto webu z mobilných zariadení dlhodobo presahovala 60% všetkých užívateľov.

Online reklama

S klientom dlhodobo spolupracujeme na projekte aj v oblasti online reklamy – predovšetkým PPC reklamy Google, ale aj PR články či SEO (optimalizácia pre vyhľadávače).

Za zmienku stojí aj to, že vďaka výsledku, ktorý sme dosiahli redizajnom webu, došlo aj k výraznému zníženiu PNO (podiel nákladov na obrate) kampaní v Google Ads – pri rovnakom rozpočte klient získal väčší počet dopytov (vyplnených kalkulačných formulárov) zo svojho webu.

Rýchly kontakt

Spojte sa s nami! Radi zodpovieme Vaše otázky a poskytneme ďalšie informácie.

Chcete info hneď? Zavolajte mi!

Adam Jaško
+420 732 114 126
jasko@ajas.sk